YÜZDE YÜZ MÜŞTERİ TATMİNİNİ SAĞLAMAK İÇİN;

  • MÜŞTERİLERİN GELECEKTEKİ BEKLENTİLERİNİ DE BELİRLEYEREK GÜVENİLİR TASARIM YAPMAK,
  • MÜŞTERİ BEKLENTİLERİNE, YASAL ŞARTLARA, MESLEK ETİK VE KURALLARINA UYGUN ÜRÜN VE HİZMET SAĞLAMAK,
  • ETKİN BİR EĞİTİM VE İLETİŞİM İLE KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ PRENSİPLERİNİN ÇALIŞANLAR TARAFINDAN BİLİNİYOR VE UYGULANIYOR OLMASINI SAĞLAMAK,
  • ÜST YÖNETİMİN VE ÇALIŞANLARIN KATILIMI İLE KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ'Nİ OBJEKTİF OLARAK DEĞERLENDİREREK SÜREKLİ İYİLEŞTİRMEK.